maanantai 12. elokuuta 2013

Siideripissis



Tähän mennessä oon pärjännyt yksin jopa yllättävän hyvin, tosin vasta kaksi päivää takana. Ei mulla siis sinällään ole mitään ongelmaa yksinolon kanssa, mutta täällä se tuntuu vielä aika oudolta. En ole saanut hermoromahduksia, oon kattonut telkkaria ja Netflixiä ja pelannut puhelimella Puzzle Quest 2:sta aika paljon. Laitoin myös pitkään asiaa harkittuani Swap-bottiin kirjeenvaihtoilmoituksen, koska oon pitkään miettinyt että haluaisin englanninkielisen kirjekaverin. Sainkin sitten kaksi vastausta, joista toiselle vein äsken kirjeen postiin. Kävin samalla kaupasta kissanraksuja, suklaapatukan ja siiderin. Niin, siiderin! Minähän juon siis todella harvoin alkoholia, mutta nyt oon tykästynyt kovasti Somersby-omenasiideriin. Nyt on jopa jotenkin seesteinen ja hyvä olo, kun vaihdoin kauppareissun jälkeen takaisin yöhousuihin ja istun erittäin huonolla ryhdillä läppärin ääressä siemailemassa siideriä.

Sain tänään myös molemmat korvan tavoitteeseen, eli 10mm. Tilasin viime viikolla Crazy Factorista kolmet erilaiset kymppimillin korut: violetit spiraalit, rainbow plugit ja mustat silikonitunnelit. Nyt on spiraalit korvassa, kunnes paranee taas kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti